רפואת חירום

מי לא לא יודע מה זה כאב שיניים? שיקום.

מה אנחנו יכולים לעשות באמצע הלילה, או אפילו באמצע היום כשלפתע משתלט עלינו כאב שיניים איום?

למי אתם יכולים לפנות? איזה רופא זמין לכם 24/7?

יש מקרים בהם אנו זקוקים לטיפול שיניים דחוף, כשקורה משהו כמו שבירה של שן כתוצאה מנפילה, מחבלה או מאכילת משהו קשה. לעתים מופיעה פתאום מורסה חריפה או דלקת חריפה של מוך השן (במקרה של דלקות ניתן אף לבצע טיפול חירום במהלך היריון. בדרך כלל עדיף להימנע מטיפולים שמחייבים שימוש באמצעים נרקוטיים.

כשמשהו כזה קורה, אם אתם סובלים כאבים עזים או אין ברירה אלא לתקן את השן מידית, יש להגיע למרפאה רגילה או למרפאת חירום לבעיות השן, על מנת לבצע טיפול שיניים.

דעו לכם שצורך בסתימה פשוטה שהוזנח עלול להפוך לטיפול שורש, דלקת חניכיים לא מטופלת עשויה להחליש את השיניים ולגרום לבעיות נוספות, וכן הלאה. איך שלא תסתכלו על זה, כאב שיניים מחייב טיפול שיניים.

רצוי לעשות בדיקה אצל שיננית ו/או רופא שיניים אחת לכמה זמן. הבדיקה מספקת לנו מידע אודות מצב הפה וביכולתה למנוע סבל ומצב בו ניאלץ להגיע לטיפול שיניים דחוף.

צריך להבין שטיפול חירום אינו פותר את בעיה בדרך כלל. טיפול החירום הוא לרוב כשמו – חירום ופיתרון זמני עד לטיפול כולל ומקיף שמספק פיתרון לבעיה.

לכן, תמיד מומלץ למצוא מרפאה שאתם סומכים על רופאיה ויכולים להגיע לטיפול חירום כמו גם להמשיך בה את הטיפול. רופא שמכיר אתכם ואת היסטוריית השיניים שלכם, יוכל לטפל בכם, גם במצבי חירום, בצורה הטובה ביותר.

אך אם כבר הגעתם למצב בו אתם זקוקים לטיפול שיניים חירום, רצוי להגיע לרופא בעל ניסיון במצבי חירום, רופא שיניים שתוכלו לסמוך עליו ולהגיע למרפאתו להמשך טיפול גם אחר כך.

במרפאתנו רופאים מוסמכים ומומחים בתחומים רבים ברפואת השיניים ולא סתם יש לנו קהל לקוחות גדול ששב אלינו שוב ושוב.
מגוון הטיפולים שאנו מציעים במרפאה רחב ומקיף ונעשה בצורה המקצועית והאדיבה ביותר.
המרפאה שלנו פתוחה עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, זמינה תמיד, שירותית תמיד.

יצירת קשר

כתבו לנו